woensdag 11 februari 2009

heipalen


Vorige week dinsdag zou er geheid worden en men zou starten tussen 7.00 en 7.30 uur. Nu is dat voor ons wel heeeeeel erg vroeg, dus wij arriveerden rond 7.50 uur. Maar, behalve de heipalen en de medebouwers, waren er geen activiteiten op onze bouwput.
En rond 8.00 uur kwam de heimachine aangereden en om 8.15 stond hij klaar om te starten. Jammer, maar helaas, wij moesten weg omdat Maaike en Lisanne de Cito toets moesten doen. Dus niet gezien dat de eerste paal werd geslagen.
Medebouwer Wim is daarna weer teruggekeerd en heeft het heien van de tweede paal gefilmd. Alleen waren deze palen niet voor ons huis bestemd maar voor een vrijstaande woning in Emmelhage. Men had de palen verwisseld. Ach ja, kan gebeuren. Zolang ze de palen maar verwisselen en niet iets anders haha.
Eind van de week zaten alle palen in de grond.
Wim belde op dat de koppensneller ook langs was geweest.
Nou wat ons betreft kan Bongers beginnen!

3 opmerkingen:

  1. Hé Margreeth, ik had nog niet eens door dat je ook een weblog was begonnen, leuk hoor. Ik heb je meteen in mijn rss gezet dus ga je nu volgen! Veel succes met de bouw, de eerste verhuizing heb je in ieder geval achter de rug.

    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Margreeth,
    leuk een blog. ik ga jou en je verhuizing volgen hoor.
    groetjes Geny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margreeth
    Een weblog van een ander volgen is leuker dan er zelf iedere keer mee bezig te zijn, althans dat vind ik.
    Ik heb jullie bouwput al gezien.....En nu gaat het dus echt gebeuren. Als de eerste paal de grond in is geht's los. Ik blijf het volgen want dat is erg leuk. Ik ga alvast het paalbier koud zetten want soms gaan dingen ineens heel hard. Opslagruimte? Ja, een container mag je altijd bij ons plaatsen ophet erf. Losse spullen wordt lastiger maar de hele container kan en mag.
    20 jaar, waar blijft de tijd.
    Veel succes met alle voorbereidingen, want er komt wel wat op je af. Maar alleen maar leuke dingen.......
    groet Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen